tisdag

Nu Kör vi! slip Dag 1.



Dags att börja arbeta på min skönhet, eftersom det i min kära garage inte finns någon el, och efter att ha testat vinkelslipen i lyan, alltså på toaletten (..hhmm näähh nej det lätt som ett flygplan från andra världskriget, det ekade och lät sjukt mycket och man är inte direkt sugen på att bli av med lägenheten) blev det att åka till vår fina fina nymålade Alla'ska replokalen i årstaberg..




Första slipardagen gick bra, jag fick stå å skura väggarna efteråt i duschen där jag stod utan öronskydd å munskydd. Så mådde man riktigt dålig efteråt men duktig var man ändå första gången jag höll på med den här apparaten och lyckades få bort nästan allt färg och rost i framskärmen :) .


ps. Till nästa gång ska öronskydd samt munskydd inhandlas, och inte kavaj å finbyxa på.. Extra kläder ska med, så man inte ser ut och luktar som jag gjorde på vägen hem, uttittad av alla på tunnelbanan, ajaj aj manlig man kände sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar